VIL DU HAVE SUNDHED I BALANCE PÅ KUN 2 UGER? 

Velkommen til mit program 2 Ugers Livsforandring – et optimalt kost- og trænings program for moderne mennesker!

Du kan foretage dit livs bedste investering ved at følge dette trænings- ernærings- yoga- og livsstilsprogram!

2 Ugers Livsforandring er et program til dig som føler dig sundhedsmæssigt udfordret og som ønsker at starte en ny sundere livsstil, både mentalt, fysisk og socialt. Det er et program med kost- og træningsprogrammer, der er tilpasset lige netop til dig.

Gendan din krops naturlige balance med lækker mad og simple daglige strategier, der virker!

Du skal i gennemsnit afsætte 30-40 minutter om dagen i programmets to uger + tid til lave mad efter kostplanen, og du vil for alvor mærke en virkning!

 

Kursets indhold:

2 Ugers Livsforandring er baseret på viden om paleo-baseret kost, yoga og funktionel træning. I programmet får du indsigt og øget bevidsthed om de fire sundhedssøjler: Ernæring, fysisk træning, stresshåndtering og søvn.

  • Ernæring: Du følger en detaljeret kostplan i programmets to uger. Kostprogrammet er baseret på grundlæggende, generelle principper og retningslinjer. Programmet kan herefter optimeres til dig efter dit kostmæssige behov og din smag. Du finder kun frem til den optimale kost for dig ved at prøve dig frem og observere. Det gør du bedst ved at fjerne fødevarer i ”gråzonen”, som du har mistanke om, du måske har problemer med. 2 Ugers Livsforandring guider og hjælper dig til at finde af, præcis hvilke fødevarer din krop har brug for at fungere optimalt.
  • Fysisk træning: Du følger en detaljeret træningsplan med enkle og overskuelige øvelser, som du kan gennemføre derhjemme uden særligt udstyr. Alle øvelser i træningsplanens kan udføres på både begynder-, mellem- og avanceret niveau. Du får en fysisk vurdering ved programmet start, der afgør, hvilket niveau, du skal træne på.
  • Stresshåndtering: Du får til programmet en række udvalgte instruktionsvideoer med meditationer og åndedrætsøvelser for både begyndere og for dig, som allerede kender til meditation og yoga. For begyndere og andre, der har lyst, er der ved programmets start en kort introduktion til meditationen og yoga.
  • Søvn: Du får gode råd om vaner, der giver en optimal søvnrytme. Søvn er en meget vigtig og ofte overset del af forudsætningen for sundhed og vægttab.

Programmets redskaber til stresshåndtering og bedre nattesøvn kan være lige præcis det, der gør 2 Ugers Livsforandring til en succes for dig!

 

På 2 Ugers Livsforandring får du redskaber til og indsigt i, hvordan du:

  • Forøger din energi og kommer af med trætheden
  • Langsomt afgifter din krop med den rigtige mad
  • Slipper af med din oppustethed og kan optage næringstofferne i din mad
  • Endeligt taber dig, så dit mål om en sund vægt er indenfor rækkevidde
  • Får en bedre søvn, der giver din krop mulighed for at genoplade
  • Forbedrer dit humør, din hukommelse og koncentration
  • Ilter din krop igennem med daglige vejrtræknings øvelser, meditation og yogaøvelser
  • Balancer dit blodsukker, så du ikke føler ”falsk” sult
  • Forbedrer dit immunforsvar, så du er bedre rustet mod sygdom
  • får din evolutionære arv og din moderne livsstil til at gå op i en højere enhed
  • og meget mere!

 

Det er indeholdt i kurset 2 Ugers Livsforandring:

  • Startvejledning: Op til programmets start får du pr. mail information om, hvordan du forbereder dig til programmet. Du får flere detaljer om konceptet bag programmet, og du får råd om, hvad du skal spise i ugen op til start – og hvad det er vigtigt, at du holder dig fra.
  • En fysisk vurdering: En test af ca. ½ times varighed, hvor jeg tester dit funktionsniveau og tager dine kropsmål og måler din fedtprocent.
  • Introduktion til ernæring – En konsultation på ca. 1 time, hvor jeg fortæller principperne bag kostplanen i programmet og blandt andet forklarer, hvorfor det er så vigtigt, at du undgår kulhydrater, usundt fedt, mel og sukker i de to uger. Du vil også lære, hvordan du integrerer de kostændringer, du gennemfører i de to uger i din dagligdag fremover.
  • Introduktion til meditation og yoga: En kort gennemgang af baggrunden for basale teknikker og øvelser, du bliver introduceret for under programmet.
  • Menuplan og indkøbslisteMenu og opskrifter for morgenmad, frokost og aftensmad i programmets to uger, indkøbslister samt liste og opskrifter til mellemmåltider m.v.
  • Træningsprogram: Et program til hver dag i programmets to uger (undtagen 3 indlagte hviledage) med øvelser og instruktionsbilleder. Du kan enten træne på egen hånd eller deltage på hold under programmets to uger, hvis du ønsker vejledning, når du træner og gerne vil træne sammen med andre (se ugedage og tidspunkter for holdtræning på min hjemmeside
  • Stresshåndterings-guide: Guiden indeholder links til udvalgte meditationsøvelser, vejrtrækningsteknikker og yogaøvelser. Du skal afsætte ca. 10 minutter dagligt til disse øvelser.

 

Tilmelding og praktiske oplysninger:

Ring på 23 49 02 16 eller skriv til mig på info@ivadesouza.dk nu og køb programmet!