Lille Gruppe personlig træning – 8 til 12

SGPT  maks. 12 personer

Small Group Personal Training (SGPT) er en unik tilgang til træning i små grupper tilpasset det personlige træningsformat.

Konceptet:

Der er mange fordele for at træne i en personlig træning gruppe:

. Definition af personalisering program – fokus på hver individuel behov, det kan godt være både fysisk (koordination/ mobilitet/stabilitet/styrke og mental (nerve system/kognitiv funktion) eller fysisk eller mental

. Man få den skræddersyede individuelle kvalitet

. Du få mere mulighed for at genkende og mentalt opfatter din krop som helhed og dens forskellige dele, udvikling af bevægelser, der kan gøres med hver, og orientering af legemet i rummet.

. Hvis nødvendigt, få du individualisere træningsøvelser, hvor du kan vælger at træne det hjemme ellers du kan få 10-15 minutter under træning med din gruppe.

Fordelene ved lille-gruppe træning stopper ikke her. Ifølge undersøgelser, “folk arbejde hårdere og smartere i en lille gruppe. Naturlig vilje til at skubbe og gøre det bedste du kan er en side påvirke for at træne ud ved siden af andre-en lille mængde af konkurrence er sundt! Det er også en god måde at se andre i aktion, hvilket skaber en stor visuel for at perfektionere formular og teknik.

En times fysisk undersøgelse før holdstart er obligatorisk for nye klienter og koster 700 kr. Undersøgelsen har til formål at evaluere dit bevægelsesmønster og evt. opdage særlige behov for bedre at kunne individualisere træningen.

 

Et Varierer Træningsprogram  

Programmet er tilpasset på en tre-fem ugers periode, hvor der bliver lavet ændring af øvelserne i programmet.

Jeg vil ændre øvelserne sammen med sæt, reps og hvileperioder udnyttet. Dette giver kroppen tilstrækkelig tid til at tilpasse sig, men det er normalt ikke en tilstrækkelig træningsperiode for programmet til at blive kedeligt, forældet eller ikke længere gavnligt.

Fokus på at bruge de samme grundlæggende menneskelige bevægelser – skubbe, trække, øvelser i underkroppen osv. – men på lidt forskellige måder ved brug af træningsvariationer.

 

Træningsform:

Programmet kombinerer styrketræning (metabolisk resistenstræning) med konditionstræning (metabolisk konditionstræning). Målet er at skabe et system, der personliggør hver træningssession med hjælp af de bedste værktøjer for funktionel træning, sport performance, genoptræning og metabolisk træning.

 

▪ Styrketræningen hjælper med at udvikle muskler og styrke. Brug af styrketræning for at forblive aktiv og forbedre overordnet fitness og sundhed, mens man også nyder den fysiske udfordring, den giver, er et værdifuldt mål. Programmet er intens og inkorporerer en bred vifte af øvelser med kropsvægte, frie vægte, modstandsbands, TRX, kettlebells, medicinbolde, equalizer, bosu ball, etc.

Her syv videnskabeligt begrundede grunde hvorfor:

  • Vægtstyring
  • Lavere risiko for sygdom, død og funktionel begrænsning
  • Mere energi, mindre træthed
  • Forebyggelse af knogletab
  • Reduceret angst og depression
  • Forbedre hjernens funktion
  • Bedre søvn

▪ Konditionstræningen er designet som intervalbaserede cardio øvelser og har til formål at øge den anaerobe og aerobe kapacitet/metabolisk krav. Vi bruger de samme værktøjer, vi benytter i vores styrke sessioner men med fokus på konditionskomponenter over styrke træningskomponenter.

 

Du kan vælge at træne LGPT 2 eller 3 gange om ugen:

LGPT 2x ugentligt

2 træningssessioner pr. uge – 8-10 træningssessioner pr. mdr.

Træningen foregår i små grupper på hold af max 10-12 personer

Hver session varer 60 minutter

Du kan vælge mellem følgende hold:

▪  Hold 1 – Mandag og onsdag kl. 18:00

Hold 2 – Tirsdag kl. 17:30 og lørdag kl. 08:15

▪ Hold 3 – Onsdag kl. 16:45 og lørdag kl. 09:30

 Pris 1.150 kr. pr. måned

Obligatorisk fysisk vurdering: 750 kr

For betaling, afbud m.v. gælder i øvrigt mine almindelige forretningsbetingelser

Når du tilmelder dig betaler du 1 måned forud inden opstart og herefter den 1 i hver måned.

8 % rabat ved 3 måneders forudbetaling. Samlet pris: 3170 kr.

 

 LGPT 3x ugentligt

3 træningssessioner pr. uge – 12-15 træningssessioner pr. mdr.

Træningen foregår i små grupper på hold af max 10-12 personer

Hver session varer 60 minutter

Du kan vælge mellem følgende hold:

Hold 1 – Mandag kl. 18:00 og onsdag kl. 18:00 og lørdag 08:15

Hold 2 – Mandag kl. 18:00 og onsdag kl. 16:45 og lørdag kl. 09:30

Pris 1480 kr. pr. mdr.

Obligatorisk fysisk vurdering: 750 kr

For betaling, afbud m.v. gælder i øvrigt mine almindelige forretningsbetingelser

Når du tilmelder dig betaler du 1 måned forud inden opstart og herefter hver den 1. i måneden.

10 % rabat ved 3 måneders forudbetaling. Samlet pris: 3980 kr.

 

 Klippekort til ekstra LGPT træning:

Hvis du lejlighedsvis ønsker at træne mere end 2 eller 3 gange om ugen, kan du købe et klippekort til ekstra LGPT-træningen.

Pris for 10 sessioner 1.500 kr.

NB! Forbehold for plads på holdet, så kontakt Iva i forvejen, hvis du vil være sikker på at få plads.

Dette kort kan kun købes af dig, der i forvejen træner LGPT 2 eller 3 gange pr uge eller har klippekort til personlig træning 1:1

 

 

Beløbet overføres til konto:

Reg.Nr.: 1551

Konto Nr.: 4783 631 695

Mobilpay: 23490216