Max. 12 Personlig Træning Gruppe

 

Personlig træning i en lille gruppe med max. 12 personer er en unik tilgang til træning i små grupper tilpasset det personlige træningsformat.

Konceptet

Idéen om personlig træning i mindre grupper udspringer af ønsket om, at kombinere elementer fra gruppetræning (som fx bootcamps og crossfit) med elementer fra den personlige træning.

I gruppetræningen får man dynamik og fællesskab. I den personlige træning får man den skræddersyede, individuelle kvalitet.

Målet er at skabe et system, der personliggør hver træningssession med hjælp fra de bedste værktøjer for funktionel træning, sportperformance, genoptræning og metabolisk træning.

Lille gruppe personlig træning er en fantastisk måde at kombinere metabolisk resistenstræning (en form for styrketræning) med metabolisk konditionstræning (en form for konditionstræning), hvor fokus er på den enkeltes behov for hhv. progression og regression i øvelserne.

Inde opstart i gruppen er det obligatorisk at du gennemgår en fysisk test, så jeg kan konstatere på hvilket niveau, du skal gennemføre øvelserne, og hvilke særlige hensyn, jeg eventuelt skal tage i tilrettelæggelsen af din træning.

Programmet er tilpasset en fire ugers periode, hvor der arbejdes med:

Dynamisk opvarmning – hjælper dig med at vække og aktivere dine muskler, samtidigt med at dine mest udsatte led opnår deres optimale bevægelighed.

Core træning – opbygger balanceret stabilitet, udholdenhed og styrke i dine mavemuskler, ryg, lænd og hofter.

Styrketræning– også kaldet vægtløftning- øger din styrkekraft og muskelmasse.

Metabolisk træning forbrænder fedt og forbedrer din kondition.

Hver af de fire dele af i træningen har særskilt fokus, men alle fire dele bidrager til, at du når dit mål. Og det er den optimale sammensætning af de fire dele af træningsprogrammet, der sikrer dig det maximale udbytte og den største succes med din træning. Og måske vigtigst af alt – giver dig modstandskraft overfor de uundgåelige stressfaktorer i en moderne livsførelse.

TILMELNING:

Hvordan fungerer det?

• Du tilmelder dig ved at sende en mail til info@ivadesouza.dk
• En times fysisk vurdering før holdstart er obligatorisk for nye kunder. Vurderingen har til formål at evaluere dit bevægelsesmønster og evt. opdage særlige behov for bedre at kunne individualisere træningen.

Der er træning på følgende tidspunkter:

2 x ugentligt

▪ 2 træningssessioner pr. uge – 8-10 træningssessioner pr. mdr.
▪ Træningen foregår i grupper med maximalt 10-12 deltagere
▪ Hver session varer 60 -70 min – inklusive 10-15 min opvarmning og cool down


Tidspunkter:

Personlig Træning Gruppe – Max 12 per gruppe

Gruppe SGPT1 – Mandag og onsdag kl. 18:00-19:00 (avancered gruppe træning)

Gruppe SGPT 2 – Onsdag kl. 16:45 og lørdag kl. 09:30 (mellemliggende gruppe træning))

Du kan frit komme de to gange, der passer dig i den enkelte uge, så det giver stor fleksibilitet i hverdagen.


Pris:

1150 kr. pr. måned, som betales forud.

Ved 3 måneders forudbetaling, er den samlede pris 3250 kr.
Obligatorisk fysisk vurdering: 750 kr

Totalt beløb :

For tre måneders træning, plus fysisk vurdering: 4000 kr.

For betaling, afbud m.v. gælder i øvrigt mine almindelige forretningsbetingelser